Gå til innhold

hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mister snart OS, ettersom min datter blir 3 år.. Så er jeg arbeidsøker nå, men får ikke meg jobb, søker på jobb hver dag!! Skal bli student til høsten, da har jeg vel rett på OS igjen? Men fram til da, hva har jeg rett på om jeg ikke har funnet meg jobb enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OS får du bare i 3år, i enkelte tilfeller kan man få OS i opptil 5år

Skrevet

Dette hjelper jo ikke nå.. Men du skulle jo begynt å søke på jobb for lenge siden!

Jeg har over 1,5 år igjen av os, men har allerede fått jobb. Tiden går fort, å så står man på bar bakke.

Jeg tror ikke du har krav på noen ting. Tror heller ikke du skal ta for gitt at du får utvidet os i 5 år. Dette må du søke om.

Skrevet

Hjelper ikke nå, skulle begynt å søke job for lenge siden??? Hva vet du om det??

jeg gikk først ett år på allmennpåbyggning for å ta opp fag og få generell studiekompetanse, og nå begynte jeg på høyskole i høst og skulle gå der i tre år, men trivdes ikke på skolen og vil heller begynne på universitetet til høsten, så har søkt jobb som bare det fra dag. 1 (sluttet i desember)...

Dritlei av kritikk som dette " du skulle ha søkt jobb for lenge siden "..Good for u at du har deg en jobb, men gikk du på skole da?? Hold deg til å svare på det jeg spør om, meningene dine kan du ha for deg sjøl!

HI

Skrevet

Men gode gud.. Du må jo si litt mer i HI da! Jeg kunne vel ikke lukte at du hadde gått på skole??

Når du legger ut innlegg her så må du tåle alle svar, hverfall om du legger ut et mangelfullt hovedinnlegg. Ikke var jeg frekk heller. I tillegg så kom jeg med svar på noe av det du spurte om også.

Snakk om å være hårsår da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...