Norwegian by injection Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Vet du hva? Jeg kjørte helt til senteret (ca.8km) og med engang vi parkerte bilen så kastet M opp! Herregud, han har kasta opp og hatt diare heledagen! Hadde store planner idag, skulle trene styrke og spinning, men neida, ikke idag nei! Jeg har ikke trent på 2 dager og jeg kjenner meg skikkelig sur og feit og slapp! Herregud, jeg tror jeg blitt treningsnarkoman! Ha'ikke lyst å dusje heller, føler kroppen ikke fortjener en dusj, har ikke gjort noe liksom he he! Du da? Blir det noe sydentur på dere?
partyoffive Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 2 dager - ha,ha - din latsabb! Prov 5 år, ha-ha! Uff, håper han ikke blir syk igjen nå da. Var det noe han hadde spist kanskje eller er det omgangssyken igjen? Det blir sydentur. Har holdt av 3 turer til i morgen. Har lagt inn tråd, men jeg tror folk er lei av som. mine om sydenturer, ha-ha. Ser ut som Mallorca/Alcudia eller Kreta/Makrigialos...men hvem??? Er tilbake snart. V skriker for sin 'nightcap'
Norwegian by injection Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 Tror M ble smittet av søskenbarnet sitt, heldigvis har han ikke feber. Han MÅ være frisk til imorgen, takler ikke en 'inne' dag til! Så gøy da! Deilig med en tur å glede seg til! Jeg aner ikke hva som er best. Sikker bra begge to! Ok, vi snakkes etterpå.
partyoffive Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Det var da godt - håper han er bedere i morgen. Synes Elexia hortes ut som noe jeg kunne tenke meg. Bare så synd at jeg må helt til Sandvika - 30 min. kjoring...Jeg trener litt hjemme i mellomtiden, he-he. hvordan går det med brevkurset? når starter du og jobbe igjen?
Norwegian by injection Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2009 Har de en SATS i nærheten av deg? Blir nesten det samme som Elixia. Hva er det du trener hjemme da? Så bra at du har startet igjen ;-) Ja, si det! Idag har jeg gått og drømt om å jobbe igjen, blir gal av å være kun hjemme, blir så rastløs! Jeg har perm. fram til 4.jan 2010 men jeg tror kanskje jeg skal si at jeg vil begynne igjen 1.sept istedet... Jeg føler at jeg går glipp av så mye på jobben, masse ting som skjer som ikke jeg får med meg. Jeg har søkt BH til M og jeg tror jeg får den, så det blir bra. Har du tenkt å søke litt? Finne deg en deltids jobb f.eks.? Hvor tror du dere drar da? Spennede...
partyoffive Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Jeg vet hva du mener. Jeg er egentlig dr...lei av og være hjemme. MEN, så er jeg heller ikke noe tilhenger av 1 åringer i bhg. Så...jeg prover og holde ut litt til, og minne meg selv på at disse dagene f9r jeg aldri igjen. De vokser så vanvittig fort. F har fri hver sondag. Kunne godt tenke meg og begynne og jobbe sondager, eller lordagskvelder/netter el. Surt og måtte gå 10 år tilbake i karrieren, men... Nå tror jeg det har blitt Mallorca. Alcudia eller Mesquida. kreta hores også bra ut, men en 2 1/2 t busstur til/fra hotellet. Etter flyturen....Også er det trapper opp og ned til stranden hver dag. Vi er jo vant til MYE mer enn dette som har flydd over atlanteren med babyer/småbarn i 5 år. MEN - denne turen er kun 1 uke og handler 100% convenience and relaxation. Her gjor vi ingenting hvis vi ikke må, er mottoet! he-he Har du sokt bhg til M fra Sept.? Full tid? hva gjor du på VM egentlig? De skal jo bygge i Nittedal nå. Mine gamle trakter.
Norwegian by injection Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2009 Skjønner deg godt ang. ferien! R&R are key! Når er det dere reiser da? Snart håper jeg! Vi reiser til Thailand 28.mars! Gleder meg masse! Nei, enig! Ett åringer i BH er heller ikke noe jeg synes om. M blir 2år 27.aug og jeg har søkt fra 1.sept. Jentene begynte ikke i BH før de var nesten 3år...så jeg synes 2år er ganske tidlig også, men men. Tenk på de stakkars mødrene i USA som må tilbake på jobben etter 6uker? Stakkars stakkars folk! Kan du ikke søke? Jeg jobber bare 50% i butikken, kjempe koselig jobb! treffer mange og det er masse kurs og smaking, he he!
partyoffive Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 F wants to know if you get a discount on wine,he-he. He says if you do "you are going to work in the winemonoploy as well!'lol Ja, hvis han er fyllt 2 så hadde jeg kanskje vurdert det. Synes det er viktig at de kan fortelle meg hvordan dagen har vært osv. Tror det er mye som skjer som vi aldri får vite om. Jeg får vondt i magen hver morgen jeg, n9r jeg leverer jentene og disse 1 åringene krabber rundt og griner etter mamma. Snorr og tårer...huff - det stikker i hjerterota. Når de henter sier de:oh, det har gått så fint!' Hun sluttet og gråte rett etter du hadde gått. Tror de er lært opp til og si det. Jeg leverer ca. 10am hver dag. Da har de fleste vært der en god stund - og de gr9ter enda. Og står alene ved porten osv... Kikker etter hotelljobber. Har ikke funnet noe som passer enda. ikke så mye nå. Vi resier desverre ikke for 1. uken i Juni...lenge til. F startet ny jobb med Ikea, har ikke ferie for.
Norwegian by injection Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2009 Tell hubby sorry no discounts, LOL! Jeg tror halve Norge hadde jobbet der om det var tilfelle, he he! Uff, ja, stakkars små...vi er heldige som har muligheten til å være hjemme med barna våres, det må jeg ikke glemme! Jeg har forresten kun søkt 50% til han. Han er ikke der når ikke jeg jobber. Hva slags jobb har han fått på Ikea? Spennede det da! Hvordan går det med norsken eller nirsken, he he? Han må være flink! Morsomt! Deilig unansett når man reiser på ferie synes jeg! Blir kjempe koselig å få litt tid sammen...
Norwegian by injection Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2009 Jeg kom på en ting, kan jentene dine svømme? Helt sikkert, siden de er little Floridians, he he!
partyoffive Skrevet 5. februar 2009 #13 Skrevet 5. februar 2009 You know - Isabell lærte og svomme på Y - og vi hadde jo basseng i haven. Hun var en fisk. Seline var litt for liten. Men, de har ikke vært i et basseng på 1 1/2 år siden vi reiste fra Florida....trist. vet ikke om hun husker det fremdeles. No discounts, da får jeg prove hotell, he-he. F skjonner mer og mer norsk, men vi snakker jo bare engelsk hjemme da...han skal begynne norsk kurs snart. Mange engelsk talende mng's på ikea. Har ikke passet med jobb enda. Ikea er veldig bra. 50%bhg blir jo bra da. ok og bli litt sosial når de blir 2.
partyoffive Skrevet 5. februar 2009 #14 Skrevet 5. februar 2009 vi ble sittende på skype med fam. i Dc. Du har sikkert lagt deg for og lade opp til spinningen din i morgen. Nighty, night! Snakkes i morgen.
partyoffive Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 R U here...??? Hvordan er det med M i dag? Blir det noe spinning på deg? Vi ble sittende og chatte med broren til F i DC i går kveld. Du var borte innen jeg kom tilbake. Wise BTW...jeg satt oppe alt for lenge, er såå trott i dag.
partyoffive Skrevet 6. februar 2009 #16 Skrevet 6. februar 2009 Ute og spinner enda eller er du en 'good little wife' og står og lager middag? Min huby har akkurat kommet inn - jeg hadde lagt fram alt han trang for og lage middag..he-he. Jeg trang noen minutter til meg selv - uten V hengende på leggen min!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå