Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Er vi bortskjemte...? Vi har det godt, men bortskjemt er jeg faktisk ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Bortsjemte?? Bortskjemte?! Eller velutdannede i en god jobb de har skaffet seg gjennom harde studier!? Jeg er ung alenemor, eier egen leilighet og sparer!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg syns det som sløser bort mange tusen i mnd i stedet for å spare dem (når man har råd til å velge) er bortskjemte, jeg da.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 De fleste bør faktisk klare å sette av litt med penger. har mye å si på prioriteringer.... Er faktisk ikke så ille å kjøpe first price bleier, man MÅ ikke ha libero. Vi lever av billigmerker og kjøper så og si aldri klær til oss selv, kjøper ting som er på salg og lever i grunn veldig sparsomt. Hadde vi ikke gjort det hadde vi aldr klart å spare noe. Inntekten vår er tilsammen på rundt 500 000, og vi har et boliglån på over 1 mill og et billån.. Men ja, vi har det helt flott Heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Jeg sparer mange tusen i måneden, men bruker heller ikke en krone mer enn nødvendig. Vil ikke si jeg er bortskjemt, bare fornuftig. Tror ikke at 17000 utbetalt er noen stor inntekt.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 jasså?? Vi har ca 300 000,- utbetalt i året, tilsammen! Kanskje litt mer.. Vi har huslån på over 1,5 mill. og betaler 5000,- i mnd i annen gammel gjeld også. Men vi klarer likevel å spare mellom 3 og 4 tusen... Mye av det vi sparer går riktignok til å bygge på huset, men det er jo også sparing Vi har bare akkurat til mat og bensin i mnd, men har det likevel godt Syns ikke vi mangler noe.. Bortskjemt syns jeg ikke vi er.. Men å prioritere kan vi! Vi klarer tilogmed å ha en kjæreste tur eller to i året!!
-Hengebuksvinet- Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 He he. Er vel heller de som ikke klarer å styre sin egen økonomi som er bortskjemte. Som stadig må låne med foreldre og søsken. Alt har med prioriteringer å gjøre.
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 ??? Er vi det? Kansje det JOBBES og slites for de ekstra pengene, og kansje man holder STYR på forbruket sitt slik at sparing blir mulig. Joda, har det godt, men det er slett ikke ufortjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå