Gå til innhold

Økt utflod i uke32?? Vanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg litt i tvil her: Hvordan vet man om man lekker fostervann??

Eller kanskje det bare er økt utflod?? Det er liksom helt tynt og minner mer om urin for å være ærlig...

Beklager detaljene!!!!

Noen som har vært borti noe liknende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt forrige svangerskap trodde jeg at vannet gikk fra uke 30 og fram til fødsel. jeg var på føden 3 ganger på de ukene for det rant hele tiden, skiftet sikkert 7-10 truser daglig og noen ganger bukse, men utfloden blir som vann, så det er sikkert det med deg også, mine venninner hadde det akkuratt likt, var kun utflod hos dem også, jeg forstår at du er i tvil, for det er ikke lett å skille, selv om fostervann kan ha noe farge i seg.

men lykke til, for det kan øke jo narmere termin du kommer;)

Skrevet

Tusen takk for svaret!! Akkurat sånn det føles her ja...

Men da satser jeg på at det ikke er noe annet enn utflod om det ikke blir veldig mye mer fremover!

Skal på kontroll om et par uker, så da kan jeg jo nevne det for legen også.

Skrevet

ja ta og nevn det for legen. men jeg tror du vil merke om det skulle være fostervann, det sa hvertfall JM til meg, at om det var vannet som skulle gå så ville jeg merket forskjellen, men jeg tror ikke det er såå lett. men denne utfloden er irriterende da, så du får bare følge med framover;)

Jeg er glad at jeg går høygravid på sommeren denne gangen, har termin 8 aug, for ta er det helst bekini ved bassenget, eller ved strandet ikke så gale om jeg skulle lekket litt da, for å si d slik;)

Skrevet

Jeg var høygravid på sommeren forrige gang, og jeg må si at "alle" sa ting som "stakkars deg, så varmt" osv. Men for meg var det MYE bedre å være gravid på sommeren: Tynne, lette klær, bare sandaler, og ikke minst: Sola gjorde jo sitt til at jeg så mye bedre ut!!!!

Så gled deg til det!!! :-) Jeg hadde termin 30 august..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...