Anne-B. Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Vi var til legen på tirsdag, og der ble det funnet ut at minste har lungebetennelse. Infeksjonstall (cpr eller crp eller hva det nå heter) ble målt til 134, så det var jo ikke rart at hun har hatt høy feber og har vært slapp. Fikk penicillin og den har funka bra. Har kontrolltime i morra, og nå ringte legen for å høre hvordan det gikk, han hadde vært litt bekymra siden tallet var høyt. Bra jobba, fastlegen!
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Blir helt imponert!! Vår fastlege er også veldig flink, men utrolig distre. Han ringte meg i svangerskapet og lurte på hvorfor det var jeg var sykemeldt så lenge nå igjen.. Men jeg er veldig fornøyd med ham!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Så kjempe bra. *klapperfastlegendinpåskulderen*
Anne-B. Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg tror jeg må gullforgylle ham. Gikk til svangerskapskontroll med han, veldig grei kar.
NormaJean Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 det er kjekt med flinke fastleger min fastlege ringte meg i sommer da jeg var gravid og lurte på hvordan jeg hadde det. jeg gikk ikke til han på kontroll, men til overlege på Rikshospitalet, men han ville liksom bare høre om jeg hadde det bra og siifra at nå dro han på ferie i 3 uker. i tilfelle jeg lurte, hehe! kanskje vi har samme fastlege;)
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Så flott. Sånn fastlege har jeg og. Skulle trodd du bodde på Askøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå