Ayka 09+13+14 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Venter en liten en i begynnelsen av juni,men siden jeg liker å "hamstre" litt,så hadde jeg tenkt å så smått begynne å handle inn lit nåt-få et lite lager Da kom jeg til å tenke på bleier...men har ikke peiling på hva jeg skal velge! Tøybleier tror jeg ikke det blir-iallefall ikke til å begynne med... Kan Dere som bruker "vanlige" bleier på babyen fortelle hvilket merke Dere bruker,hvorfor og evt. erfaringer med andre merker enn det Dere bruker nå??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Prøvde både Pampers og Libero som startbleie til førstesnupp, og fant vel ut at vi likte Libero best da. Hun fikk minst "merker" av den. Denne gangen har jeg liggende prøver på Pampers i de to minste størrelsene (kom med i apotekets babypakke), og antar at de fortsatt bruker Libero på sykehuset, så får vi se hva som passer best til denne gutten. Sånn utover i bleieperioden likte jeg hele veien Libero best, helt til hun begynte i barnehagen (2 år) og skulle ha tapebleier igjen. Da var Pampers best syns jeg. Pampers sine "up&go"bleier var altfor vide i livet til vår jente.
engajente Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hei Akkurat når det gjelder bleier ville jeg ikke ha hamstret. Det finnes jo mange typer der ute. Og så må du tenke på størrelsen, kommer ann på hva du trenger, de første er jo fra 3-5kg er det vel, disse var nesten for små får vår lille som veide 4 da han kom. Han tålte heller ikke Pampers så ble Libero her i huset den første tia. Har senere prøvd noen av billigmerkene og det er mye opp og ned. Nå er han 13 kg og i barnehagen bruker han Rema sine Landlord bleier, funker veldig bra og koster nesten ingenting (48 bleier for 26kr, mener jeg det er) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå