Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Barnet vegynner i barnehage 9.februar. Da får vi ikke kontantstøtte for februar eller? Eller er det måneden ETTER..........NOen som vet?:-)
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Eneste jeg kan si er at min begynte i barnehage 01.oktober, og jeg fikk KS tiogmed oktober..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Du får til og med den mnd barnet begynner i bhg. Så du får for februar og så.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jaj så bra!! Flaks at man ikke begynner i bhg siste dagen i måneden da;-) Da ville jeg følt meg snytt, hehe. Takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Hahahaha,ler så det rister her........Tallpregnant!!! Fantastisk morsomt nick. HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Øh, er vel snarere staten som skal kjenne seg snytt isåfall, siden dem gir ut full ks siste måneden mens ungen er i barnehagen 3 av 4 uker av den måneden.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Helt korrekt resonnert, anonym 20.19,! I dette tilfellet er det altså staten som blir snytt og ikke jeg. Neste gang er det andre veien. My oh my........ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå