-MtG- Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Den serien på TvN som var av skaperen av lost. Den var jo kjempespennende, men tror bare det ble sendt 3 episoder av den? Eller er det jeg som har missa noe?
Koseklompen Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hvis den fortsatt går på TVN kan du bare glede deg.. jeg har sett en del av episodene i den serien..og den er spennende Kan hende TVN har en liten "pause" fra den el no..
poppa Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Tror de har begynt å sende det seint på søndagskvelden istedenfor. Så det en søndag, men glemte det sist. Nå har de begynt å reklamere for LOST:-)
-MtG- Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Takk, fant det nå. Klokka 23.40 på søndagskvelden. Det var da et merkeligtidspunkt å sende en sånn serie? Gleder meg til LOST begynner igjen:D
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Har blitt flytta til seint på søndagen ja, sikkert fordi det var for få seere til å sende i beste sendetid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå