smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Å det var kjempe kjekt Så ett bankene hjerte, å det var herlig Det låg å sparka me beina å viftet me armane så bare det.. Skal på UL igjen 3.mars, gleder meg Samboeren å søsteren min var også me, di synes det var helt topp Trodde jeg var 9+3 men var vist 9+6.. Di trodde det hadde vert en tvilling der, viss ikke det var en blødning.. Men det gikk bra uansett sa di, er bare glad at det går bra me den andre jaffal Er kjempe glad..
Zeke Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Så gøy og høre at det gikk bra. Skal i morgo, gleder meg masse men må innrøme at jeg gruer meg også litt.
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Tusen takk begge to Det går nokk så bra så, jeg var også veldig redd men det gikk jo kjempe greit
Ruska67 Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Tidlig UL i går; 6+5 - og så et bankende hjerte på en liten "klump"! Også jeg fikk tilbakemelding om at her kan det være to!!! legen fant bare en, men det var en væskefylt "lomme" der en til kunne gjemme seg... Eller så kan det være en blødning, men det var i tilfelle ikke noe problem. Jeg skal tilbake fredag om en uke for å sjekke om hun da kan se en til...
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2009 Herligt å se det bankende hjerte ja, men litt trist også me den tvillingen vis det var det.. Men bare alt er bra me den andre så er jeg glad Gratulerer forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå