lego Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Vi må drenere rundt huset og så har vi planer om å bygge platting, og gjøre om litt i hagen ol. Kan jeg bruke pengene som står på BSU til dette, eller må jeg betale de ned på lånet, for så å låne pengene tilbake?
Odine! Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg tror man kan pusse opp for BSU, men det er mulig jeg husker feil. Banken din vil kunne svare deg på dette om ingen her inne vet.
vildejenta Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Tror du kan bruke BSU pengene til ting som angår huset. Men du må dokumentere det for å få ut pengene.. Men jeg er ikke 100% sikker.
*lilleFrøkenSta* Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Er en stund siden jeg lese på nettopp dette, men jeg mener du har rett til å bruke penger som står på bsu konto på ting som kommer hjemmet(huset) til gode. Det vil si ned betaling av lån, opppussing ol. Ring banken din, de vet det nok aller best :-) (og du må jo uansett snakke med dem når du skal røre de pengene regner jeg med) Lykke til med hageprosjekt og platting!
Raych Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Vi kjøpte bil for bsu-pengene, så oppussing av hus og hage må vel gå greit:)
lego Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2009 Ja jeg tenkte jeg skulle snakke med banken om det uansett. Men alltid greit å forhøre seg litt her inne.
en stor og en liten gutt Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Har akkorat googlet dette på nettet fordi lurer på det samme. I følge aftenposten.no sin artikkel om dette kan det kun brukes til nedbetaling av lån eller egenkapital ved kjøp. Vi må nok refinansiere:( Se linken: http://www.aftenposten.no/forbruker/pengenedine/article2047707.ece
lego Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2009 Ja det var nesten det jeg forventet se... :s Tror egentlig ikke det lønner seg for oss å refinansiere ennå.... Men jeg får avtale en time med banken tror jeg, og se på de forskjellige alternativene... Eller så blir det nok å bruke feriepenger/skattepenger på oppussingen... :s
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Vi brukte pengene fra BSU til å pusse opp. Men det er et par år siden. Ring banken og hør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå