Gå til innhold

Noen som vet ang BSU-konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må drenere rundt huset og så har vi planer om å bygge platting, og gjøre om litt i hagen ol. Kan jeg bruke pengene som står på BSU til dette, eller må jeg betale de ned på lånet, for så å låne pengene tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror man kan pusse opp for BSU, men det er mulig jeg husker feil. Banken din vil kunne svare deg på dette om ingen her inne vet.

Skrevet

Tror du kan bruke BSU pengene til ting som angår huset. Men du må dokumentere det for å få ut pengene.. Men jeg er ikke 100% sikker.

Skrevet

Er en stund siden jeg lese på nettopp dette, men jeg mener du har rett til å bruke penger som står på bsu konto på ting som kommer hjemmet(huset) til gode. Det vil si ned betaling av lån, opppussing ol.

Ring banken din, de vet det nok aller best :-) (og du må jo uansett snakke med dem når du skal røre de pengene regner jeg med)

Lykke til med hageprosjekt og platting!

Skrevet

Vi kjøpte bil for bsu-pengene, så oppussing av hus og hage må vel gå greit:)

Skrevet

Ja jeg tenkte jeg skulle snakke med banken om det uansett. Men alltid greit å forhøre seg litt her inne. :)

Skrevet

Ja det var nesten det jeg forventet se... :s

Tror egentlig ikke det lønner seg for oss å refinansiere ennå.... Men jeg får avtale en time med banken tror jeg, og se på de forskjellige alternativene... Eller så blir det nok å bruke feriepenger/skattepenger på oppussingen... :s

Skrevet

Vi brukte pengene fra BSU til å pusse opp. Men det er et par år siden. Ring banken og hør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...