marsbebis Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Lurer på når babyen snudde seg hos dere? Hvordan kjennes det ut? Er 33 uker nå.. vet det fortsatt kan gå noen uker til før det skjer..
Fru Hansen med frøet Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Var hos jordmor på mandag, og da kjente hun at babyen lå i hodeleie, godt nede i bekkenet mitt. Jeg er i min 32. uke nå, men har kjent spark i ribbeina og mellomgulvet i en to ukers tid.. så tipper at babyen la seg med hodet ned i uke 29, 30 ca..
marsbebis Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 kjenner en det godt når hun snur seg??
Mayken Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Vet desverre ikke hvordan det kjennes ut når babyen snur seg, for begge mine har ligget med hodet ned hele tiden. Både snuppa og nurket i magen har ligget på samme måte. Hodet ligger ned nå, men er ikke festet, er ikke sikkert det kommer til å feste seg før fødselen i det hele tatt siden jeg er 2.gangs fødene.
Ceci med snuppe Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Vesla vår snudde seg fra hodeleie til seteleie, og jeg kjente ikke når det skjedde. Men jeg merket det på sparkene - den sluttet å sparke meg i ribbeinet og kjente mer bevegelser nedover mot lysken.
Månestråle75 Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er 34+0 i dag, og min lille jente har ligget med hodet ned i ca to uker. Før dette lå hun på tvers i magen. Kan ikke si jeg merket noe til at hun snudde seg..
Klar for nr 2 Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Her lå babyen i hodeleie frem til juletider. På kontroll i januar fikk vi vite hun hadde snudd seg. Er ganske sikker på jeg kjente når hun gjorde det for hele magen beveget seg skikkelig- ble nesten litt redd! Og har ikke kjent sånne bevegelser før. Er 36+0 i dag og hun ligger forts i seteleie/:
Underveis --> Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Jeg tror nok ikke det er slik at "babyen snur seg" bare en gang og dermed blir liggende slik. Min har snudd seg fra seteleie til hodeleie og andre veiene flere ganger, men jeg har faktisk aldri kjent at han har snudd seg. Ja, det romsterer mer enn vanlig noen ganger, men ingen av de gangenen jeg har kjent det har det resultert i leieforandring. Jeg kjenner altså hvordan han ligger (med hendene), men har aldri kjent at han har snudd seg. Er 34+2 og han har nå ligget i hodeleie et par uker. Før det lå han et par dager i seteleie, etter å ha ligget i hodeleie, så det veksler nok litt før hodet et fester seg og det begynner å bli så dårlig plass at de ikke klarer å snu seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå