Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 ..når det gjelder mannen min. Er det virkelig nødvendig å be far passe på dattera si når han kommer hjem? Og når jeg først spør han om hjelp så får jeg dårlig samvittighet!!!! Jeg sliter meg heller ut...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Selvfølgelig skal du IKKE ha dårlig samvittighet hvis han tar hånd om datteren din på "fritiden" sin. Jeg mener at på kvelds-tid må begge foreldrene bidra. Men la han gjerne få ta av seg arbeidsklær og vaske hendene osv før han tar over... Med min første var jeg ofte så sliten at med en gang samboer kom inn over dørstokken, bare sendte jeg jent-ungen over i armen hans, hehe.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har samme problem! Jeg får dårlig samvittighet når jeg spør. Situasjonen er litt anderledes hos oss, sambo er ukespendler og reiser søndag formiddag og kommer hjem torsdag kveld. Jeg sitter igjen med hus, gård med dyr, 2 små barn og jobb selv utenom (ikke full jobb da) Så når han kommer hjem er jeg utslitt, og han er nok og sliten, men han har bare seg selv og tenke på, jeg må tenke på alle før meg og er avhengig av at ting går på skinner for å rekke over alt. Han vil hvile i helgene, hente seg inn igjen, men han tenker ikke på at vi er 2 som må det, bare pga at jeg ikke har 100% jobb!! Blir sint på grunnen! Jeg har hendene fulle jeg også!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg føler liksom at han jobber og sliter mer enn meg og at jeg ikke har "rett" til å klage. i tillegg tar han på seg litt ekstra for å spe på litt med penger. Føler at han har mer rett på å hvile enn meg... og jeg vet det høres helt idiot ut men.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå