lego Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Vi har kjøpt oss ny bil nå, og de tar den gamle bilen vår i innbytte. Sambo mener på at vi kun skal fjerne personlige eiendeler, at de tar bilen "som den står" mens jeg mener på at vi må vaske den både utvendig og innvendig... Hvem har rett? Eller hva ville dere ha gjort?
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Han har rett (med mindre den ser bomba ut inni). De har egne klargjørere på biler de tar i innbytte og skal selge videre. Men dere kan jo ta "det grøvste" så slipper du å skjemmes når dere leverer den inn ;-)
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 samboeren din har rett! de har egne klargjørere hos forhandleren.
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Samboern din har rett... jeg vaska ikke bilen innvendig og utvendig da jeg bytta den inn..
lego Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 ok.... Da skal ha få lov til å få rett da se... Uansett så kommer jeg til å ta det værste, men da slipper jeg å tenke på å støvsuge bilen osv... Takk jenter.
LilleStjerne Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Samboeren min er bilselger og han sier at alle bilforhandlere setter av penger til klargjøring. Klargjørinskostnadene ligger i innbytteprisen altså. Så du behøver ikke å gjøre noe mer enn å fjerne det som er ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå