Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hvordan gikk det i dag? Er så spent siden du hadde samme opplevelse som meg hva når det gjelder stiking i magen? Spurte du legen din om det?
Ruska67 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Det gikk veldig bra; jeg fikk se en "klump" med bankende hjerte! Stikkinger er visst helt vanlig i følge gynekologen! I tillegg til den jeg fikk se kan det være en til der inne... Legen fant en ekstra væskefylt "lomme" - men så ingen inni der... Likevel vil hun sjekke for sikkerhets skyld igjen om en uke! Lykke til masse!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Så bra da.hvor langt var du på vei igjen? Hvor stor var embryo? Spennende dette. Skal på ny ul til mandag jeg da.. Herregud... tenk om du får tvillinger... så gøy.....)
Ruska67 Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er 6+6 i dag, så det var veldig tidlig UL. Men, jeg er nysgjerrig og utålmodig og har hatt tidlig UL med de tre første også. Blir spennende å se hvordan utviklingen har vært ved neste UL fredag om en uke! Lykke til på mandag! Hvor langt er du på vei?
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2009 Tror jeg er ca 7 +6 i dag jeg. Ble satt litt tilbake ved forrige ul. Jeg var på ul når jeg var 6 +4. trodde jeg var 6 +6 og da var embryo ca 6,54 mm. Målte de embryo på deg i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå