<3lovebaby<3 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei...jeg er helt baby syk jeg. Har 3 jenter fra før, men ønsker nå nr 4. Er det fler som ønsker mange barn? Får så mye negative kommentarer på det når jeg forteller mine ønsker.
maizi Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Så flott at du ønsker deg mange barn!! Jeg ønsker meg tre, har passert 30 og prøver på nr 2 så har dårlig tid:) Såfremt du klarer å ta vare på barna dine og din mann er enig med deg om en nr4 syntes jeg ikke noen har grunn til å kommentere hvor mange barn du ønsker deg. Lykke til:)
m@msen79 Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hei Samme her. Har også 3 jenter fra før og vil gjerne ha et barn til. Men siden minste ikke er mer enn 7 mnd og samboeren ikke er enig, så skjer det ikke med det første i hvertfall. Hvor gamle er jentene dine?
<3lovebaby<3 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Takk for svar, hyggelig at flere har samme syn på det å ha fler barn. Våre jenter er 8-6-2:) hvis vi skal ha nr 4, ønsker vi d rellativt snart, slik at det ikke blir så stor alder forskjell på de to minste. lykke til, du har jo tid på deg til å få mannen på gli enda
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Har og et ønske om mange barn!! Og sambo har det samme synet han og så nå har vi satt i gang for fullt..hehe. Eg har hatt et litt sånn mange barn eller ingen barn-syn...så når me bestemte oss for å starte ein familie så ska me bare kjøre på...hehe. Men eg klare ikkje forstå koffer folk e negative te sånt. E nå opp te en sjøl og ens familie om en har lyst og klarer det....
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Heisann vi ønsker nr 5 vi, men jeg må bruke pergo så det kan jo ende med to til, det er litt skremmende.Vi har ikke fortalt av vi prøver til andre enn de aller nærmeste vennene våre.Familien veit ingenting og ikke andre heller, føler de ikke har noe med det å gjøre. Lykke til med prøvinga.
m@msen79 Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Jepp.. Nevner det litt hver dag. Og det har gått fra "aldri i verden" til "kanskje". Så da er det håp Så da får vi håpe at jeg har en spire i magen om et år eller to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå