kokkos Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Ikm i dag, testet for to dager siden: IKKE GRAVID! Tok to qr-tester i dag, og det kom en svak test-strek på begge to. Er jeg virkelig gravid? Har akkurat startet utredning for en uke siden(kun tatt blodprøver foreløpig)..Da var jeg i 3. uke da jeg var hos legen,da! Var helt uforberedt på dette. IIIIIIIK :0) Men klarer liksom ikke helt tro på testene siden de er så svake. Tar sikkert en til i morgen, før jeg evt.forteller det til typen;0)
atsjo Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Oj så spennende!! Håper for din del at du er gravid. Virker jo veldig lovende da. Viser ikke graviditet så tidlig på blodprøve heller? Har ikke peiling jeg.. Ta en ny en imorgen ja! Litt misunnelig her:) hehe
kokkos Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Ang. de blodprøvene er jeg usikker. De skulle vel egentlig ikke se etter om jeg var gravid, det var andre ting som blodprosent, østrogen-nivå osv. Aner ikke om de burde ha sett det. Ja, det blir litt mer testing i morgen, tenker jeg... :0)
Amia Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Å vennen - jeg håper så inderlig at det er din tur nå!! Det fortjener du - og enda morsommere om vi kunne fått så tette! Gleeeder meg til å snakke med deg etterpå!! Er så spent ;D
Lotta2010x2012 Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Oj, så spennende! Håper den sitter:D
kokkos Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2009 Hipp hurra! Tok en dig.cb i går, og den sa GRAVID:0) Da tør jeg endelig tro det, så nå skal jeg bare ta livet med ro og håpe at den klamrer seg fast. Også må jeg avlyse utredningen.Ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå