Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er så usikker her. Vi har hytte på fjellet og er det ofte. Jeg og 5 åringen har begge slalomski. Sambo har ikke. Vi har begge lyst at 5 åringen skal bli glad i både bortover og nedover ski, men da må det jo trenes. Langrenn er ikke noe problem, men i slalombakken synes jeg det er tungt å ha 5 åringen med aleine, og ønsker at vi skal være to som deler på "undervisningen" Han vil ikke ta seg råd til ski nå, men jeg vet at det aldri blir 2000 kr "til overs" sånn at det passer å kjøpe ski. Derfor har jeg lurt på å overføre penger fra min sparekonto og kjøpe ski til han. Han har også penger på egen sparekonto, men vil ikke bruke dem på sånne ting.... Hva hadde dere gjort ?
Little Dreamer Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Han kan vel leie ski?,men helt ærlig hvis jeg visste han ville bruke de sammen med oss så hadde jeg kjøpt...
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Det koster 250 kr dagen å leie ski, så det er ikke så aktuelt. Da er det bedre å kjøpe en sånn pakke til 2000 kr.
susemor-3 små Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Hvis han liker å kjøre selv, og er til hjelp når det gjelder undervisningen av lillemann - så JA. Dette er jo ski han kan ha lenge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå