Gå til innhold

April: Hva gjør jeg med nicket mitt?


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Da jeg begynte her inne var alle nick jeg forsøkte opptatt, så jeg ga opp og valgte rett og slett Aprilbaby - kom jo ikke til å bruke dette forumet likevel (ha-ha)

Men nå har jo Aprilbaby maibaby i magen. Terminen er jo 2.5 så kan jo satse på å klemme ut jenta i april da :) Det hadde jo løst alt.

Synes det er rart å bytte til noe helt annet for 'Aprilbaby' er liksom min identiet her inne. Like rart som om jeg skulle skifte fornavn i den virkelige verden nesten. Hvis babyen kommer i mai.....hva gjør jeg da?

Rettferidghetssansen er latterlig sterk - og evnen til å problamtisere bagateller likedan :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, rare du :o) Du får vente til hun kommer ut og legge til + Maibaby eller liknende. Eller lage vedlegg som jeg gjør; Aprilbaby med maijente i magen eller noe :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang Aprilbaby, alltid Aprilbaby sier nå jeg, uansett! Hun kommer ikke til å bære nag :-D

Grattis til dere begge med baby i magen, dere haler innpå.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida!!!!!! så gøy å se deg!!! Hvordan står det til hos dere?

det var jammen lenge siden

- har "et par" igjen for å nå igjen deg da....er vel bare Pia her inne som slår deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever :-) Det går i ett, vær trygg!!

August er blitt 16 mnd i dag, stor og flott gutt! Tiden flyr når man har det gøy :-)

 

Pia ja, DET er jenta si det. Fikk litt sjokk her (det slapp ut et rop fra min åpne munn..) Det blir litt av en flokk, dama er TØFF!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...