Pudding Nr3 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Har blitt beordret til å ligge å hvile siden blodtrykket er relativt høyt og fare for svangerskapsforgiftning (med alt det innebærer). Er begrenset hvor mye jeg orker å lese, se på tv eller sitte på pc'n. Er utrolig dårlig på å strikke, sist jeg strikket startet jeg med 20 masker og endte opp med 40....phu.... - prøvde meg på et skjerf (-; Har tenkt på å brodere, men hva skal man brodere da?? Er lkke helt min stil med broderier rundt omkring heller. Hmmm....har forresten en ny symaskin, men brakk 4 (!) nåler første gang den ble tatt i bruk så har liksom satt den litt bort...... Tips?? Noen?? Sa jeg forresten at fingrene mine ser ut som små hovne knakkpølser - hadde vært godt og mosjonert disse litt (-;
Hakkamella Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Tja... ikke alltid like lett å finne på noe å gjøre når du må ligge og hvile hele tiden. Kommer jo an på hvor horisontal du MÅ være også. Du kan jo f.eks tegne, male, begynne å skrive på et eventyr til babyen din, legge planer for hva du vil gjøre og når, forske litt på noe som fenger deg, og hvis du har anledning, kan du jo begynne å organisere bildene dine slik at når du er i stand til det, kan du sette dem alle i album. Det kan bli kjekt for deg, for da kan du samtidig mimre. Har du album så hvorfor ikke få dem inn der og? Du kan jo også dekorere klær du har liggende som du syns er kjedelige. Men da krever jo det at du har litt utstyr... Hva med å planlegge middager, menyer osv til senere? Se deg rundt, finn ut hva du har, hva du kan bruke det til og la fantasien løpe løpsk. Har du en gammel ramme så kan du jo lage deg et kunstverk av enten gamle stoffester eller tegning/maling/fargelegging. Du kan jo også bruke en malebok, og ramme inn tegningene og ha på veggen på barnerommet. Har som du ser litt ideer, men vet jo ikke hvor mye du kan gjøre, eller hva du har til rådighet.
Pudding Nr3 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Aha, masse gode tips. Eneste problemet er at vi flyttet inn i nytt hus for noen uker siden, kapten kaos råder enda. Ikke nok med det, huset skal bygges om ergo - vi har latt være å pakke ut de vi ikke trenger til de er ferdige med utbyggingen! Tar uansett med meg noen av tipsene - skal sende mannen ut på en liten handletur(-: Takker og bukker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå