Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Er du aktiv skytter?? Skyter du i konkuranser?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Ikke jeg, men mannen min. Synes ikke skyting er noe særlig jeg! Bare detaljer, detaljer, detaljer når det gjelder å skyte godt og hevde seg i konkurranser. Men synes det er fint at han holder på, og har en god hobby.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Har skutt en del med Mauser da, men det er noen år siden nå. Var med i klubb, jeg og min bror. Og skøt alltid på tivoli når det var skyting der. Gikk alltid hjem med en bukett med plastikkroser :-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Hehe ja mauser er noen år siden det vart praktisert på kokuranser. Vil ikke begynne igjen da?? Og du med Mann som skyter, du må prøve du og. Skal se at du blir mye bedre enn han. Vi jenter tar sånn fort vi
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jo, har faktisk lyst å begynne igjen, og det er en klubb her ute, men bare pistolklubb da.
tingeling87 Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har drevet masse med rifleskyting. Vært med på landsskytterstevet 7 ganger. Ble ofte stevner i helgene. Opptil tre-fire nesten hver helg, så jeg fikk litt nok. Men savner det litt nå, for jeg var ganske flink en periode:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Så kjekt da, men er så dyrt å skyte. Det var en av grunnene til at jeg sluttet. ( eller har pause) Hadde mangen stevner per helg og så kostet skuddene mye og påmelding. Men får se om jeg skal skyte litt inne, det koster ikke så mye, er ikke samme stasen da men....
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Nei, men eg har veldig lyst. Bestefaren min lærte meg å skyte med salongevær då eg var 5 år, og eg synest det var kjempegøy. Men bestefaren min var veldig sånn "skyting skal ikkje vere gøy, skyting skal vere nødvendig" og slik haldning har eg egentlig enno, til ein viss grad:) Det skal seies at bestefaren min var kjemperedd for ein ny krig, og det var derfor han lærte opp samtlige barnebarn i ung alder til å skyte rett på blink.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Er ganske fersk med rifle, men har skutt en del med luftgevær, da. Nå er det rifle som gjelder siden jeg trener en del mtp jakta... I fjor var jeg gravid, men hadde rundt 250 treningsskudd før jeg ikke turde mer...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Haha syns jeg ser bestefaren din NupiSnowJog nå ler jeg så jeg griner. Hvordan går det med han??.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Hehe ja korleis går da med bestefaren din NupiSnowJog ??
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #12 Skrevet 15. februar 2009 Bestefaren min døydde 21. des 1997 han, då var eg 11 år. Skulle gjerne hatt han her for å vise meg meir om livet. Det som er/var skikkelig kult med han, er at han har gjort så masse rart. Han var aktiv under krigen, og fekk ein medalje eller noko sånt for å få inn den engelske radioen på ei bandsag slik at dei blei oppdatert på nyheiter. Også jobba han på flystasjonen her i Bodø og fortalte om militante som skulle ta snarveien over flystripa under "touch and go"-flyginga til stargaten(om eg hugsar rett), kor det var ein student som blei truffet av flyet, så min bestefar måtte då ut for å finne denne militante, kor det fyrste han finn er hovudet. Han fortalte så mange historiar ifrå livet sitt, og han og broren hans var dei mest fantastiske personane i heile verden! Det komiske er jo at han begynte å fortelle meg om krigen då eg var rundt 4-5 år, sånn at eg kunne vere forberedt! haha, ein fantastisk skrulle. Og det er nok hans "feil" at eg er så veldig interessert i 2. verdenskrig. Hehe, no blei det kanskje litt mykje snakk ifrå meg, men eg benytta anledninga til å friske opp nokre minnar ifra han, og sakne han litt ekstra ein fyllesjuk søndag:) Takk for at dykk leste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå