E, T & T og ei te Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Var på sv.skapskontroll i dag, uke 17. Beibien hadde ca.150 slag i min. Legen tippet på gutt.. Har en gutt fra før, han hadde ca.140 s/m.. Hva tilsier jente og hva sier gutt? Hele familyn tipper på gutt, tror ikke mannen min er i "stand til" å lage jenter, hehe Men den kinesiske fødselskalenderen og min egen feeling sier jente..
Svale <3 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Tror ikke hjertelyden har noe å si så tidlig.. Men det jeg har hørt er hvis den er høy er det jente, lav-gutt.. Her var den ca 145, og det er en gutt.
Kazaya er fødeklar Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Har en gutt og en jente. Under svangerskapene varierte begge sin puls mellom 140-170. Så jeg ville ikke konkludert om det er jente eller gutt..Men vet at det sies at jenter har raskere puls...
Pink Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Ifølge legen så endrer hjertelyden seg etter hvor langt du er kommet i svangerskapet, så det er bare tulliball i følge han at det har noe å si ang kjønn.
million dollar baby Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Er i uke 27. Hjertelyden ligger mellom 140-145 - venter jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå