Gå til innhold

Hei! Er det mange som er i full jobb enda?


nissetrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært 30% sykemeldt nesten hele tiden. Kjedelig, men nødvendig. Er kjempesliten og trenger å slappe av litt før 2-åringen kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i full jobb. Synes det egentlig går ganske greit. Begynner å få vondt i bekkenet, men det kommer liksom nå og da, men det blir ikke bedre. Det mest slitsomme er egentlig å komme seg til og fra jobb, ved å stresse til buss og bane for å rekke å hente i barnehagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles i full jobb og synes det er uproblematisk foreløpig. I løpet av de to månedene jeg har igjen til permisjonen-startet, skjer det mye spennende på jobb som jeg gjerne vil få med meg, så jeg håper at formen holder helt ut *tvi-tvi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles i full jobb, men har blitt noe tilrettelagt for meg så jeg slipper de tyngste sakene. Merker at ting blir tyngre og vondere og venter vel egentlig bare på den tiden da det sier stopp liksom....forrige gang skjedde det halvannen mnd før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj som frisør?! det står det respekt av!! er forresten i full jobb selv, men er "kontor-rotte" og har ikke så store belastniger på kroppen i jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber fortsatt 100% og regner med atjeg gjø rdet til permisjonen starter27.april :) god form,bortsett fra litt trøtt og sliten på kveldene.rett på sofaen etter at 2 åringen er i seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg fult sykemeldt , pga bekkenet .

har mange tunge løft i jobben , og mye gåing ... så nå er jeg hjemme å hviler meg. Og det har jeg ingen dårlig samvittighet for... har to barn fra før og mann som er 8 uker vekke og 8 hjemme ... så nå bruker jeg den energien jeg har på hus , og middag og barn :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i full jobb.

Stortrives på jobb og tiden går fort.

 

Har kontorjobb så det medfører ingen belastninger i løpet av dagen..

Samt at jeg er flink til å sitte med beina høyt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i full jobb, og satser på å være det så lenge som mulig. Har en utfordrende og spennende jobb i universitetsmiljøet, og trives kjempegodt. Jeg har tre barn fra før, og begynner å merke at jeg er litt sliten på ettermiddagene, men foreløpig går det sånn noenlunde. Stå på alle sammen :), det nærmer seg vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i 100% jobb. Det går i ett hele dagen, men det går fint! Regner med at jeg skal jobbe fullt ut helt til permisjonen 3 uker før termin!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er i full jobb, men skulle vel egentlig ikke vært det, da jeg sliter masse med bekkenløsning og har fare for for tidlig fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i full jobb enda som lærer. Det er dager da jeg klager til samboer og tenker for meg selv, hvor lenge klarer jeg å holde dette gående? Men nå har jeg vært syk/sengeliggende med influensa denne uka og guuuud så kjedelig! Tiden går mye fortere når man jobber, synes nesten ikke jeg rekker å tenke meg om før jeg er over i neste uke;) Så håper at jeg klarer å holde ut så lenge som mulig, eller i hvertfall ungå 100 % sykmelding. Har foreløpig hatt et problemfritt svangerskap så håper det fortsetter slik;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fortsatt på skole (2 halve dager og 1 hel dag) pluss 4 fulle jobb dager på bensinstasjon =) ...Kjenner at det begynner å ta på og stå oppreist i 8 timer =) Også skal vi begynne å flytte om ikke så lenge, så vurderer å sykemelde meg 50% fra jobben nå, for å ha nok energi til å konsentrere meg om skolearbeidet =) Skal prøve å få tatt eksamen etter fødeselen =S så vi får se =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ble jeg sykemeldt 20 %. Da slutter jeg kl. 14 i stedet for 15 samt at jeg slipper unna køen hjem. Vil være hjemme kl. 14.30 i stedet for 16.30 som nå. Gråt av glede da jeg kom ut av legekontoret.

Er kjempesliten for tiden, tror ikke jeg har kommet meg etter influensa som jeg fikk for to uker siden.

 

Hilsen Lykkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 40 % sykemeldt pga. bekkenvondt og dårlig søvn. Fungerer veldig bra så langt, så håper jeg slipper mer problemer og kan jobbe fram til permisjonsstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 40% sykmeldt bare for å prøve det litt, da jeg har hatt betennelse i ryggen fra før jeg ble gravid jobber på et sykehjem og det er mye tungt arbeid og mye gåing. Går kun dagtid å det føles veldig bra akkurat nå, litt lettere å be om hjelp enn på kveldsvakter da vi er mindre folk på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...