Gå til innhold

Hvordan kan mannen min forfalle sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 10 år sammen er han blitt tjukk og feit. Tenner virkelig ikke på han lenger. Han bryr seg ikke om hvordan han ser ut men forventer at jeg skal se bra ut.

Har forsøkt å snakke med han- vise han bryllupsbilder, forklare at helsen er viktig osv. Men det går virkelig ikke inn.

Orker ikke å sex med han (han klager mye på dette).

Han var vanvittig vakker en engang i tiden (ikke at det betyr så mye), men det er da viktig å tenke på helen og kroppen sin. 30 kg på 10 år er MYE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kronisk syk 1 år etter jeg traff han som nå er min mann. Jeg trente da 2-4 ganger i uken på sats og var relativt slank og veltrent. Nå etter sykdom(kunne ikke trene og bruker medisiner 3 ganger om dagen) og to unger veier jeg 36,5 kg mer enn da vi møttes. Jeg syns dette er ille, men han elsker meg fortsatt og vi har sex ca.1 gang i uken.

Jeg tenker mange ganger på om han syns jeg er ekkel siden jeg veier så mye. Vil virkelig gå ned i vekt for helsen sin skyld og for min egen selvfølelse.

Om du foreslår å gå turer blir han med deg? Jeg liker det når mannen vil ha meg med på tur.

Prøver nå å få snudd trenden og gå ned i vekt. veldig vanskelig men om jeg bruker flere år på det skal jeg nok klare det.

Har du prøvd å snakke ordentlig med mannen din og om han selv ønsker å gå ned i vekt?

Det har vi og mannen min vet hordan jeg har det. Kanskje derfor han er så forståelsesfull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...