snartenimagen Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Kan man spise det når man er gravid?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Med det samme den er åpnet og fersk kan du spise det men ikke når den er noen dager gamel
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Dette stå på Matportalen i alle fall Gravide bør unngå raket fisk. Gravet eller røkt fisk, for eksempel røkelaks, bør inntas ferskest mulig.
lovelyme Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Ja enig tror jeg ville holdt meg unna det uansett.. jeg tør ikke ta sjansen..
Guroen Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Laks som ikke er kokt inneholder ofte Listeria bakterier. Den er spesielt farlig for gravide. Hold deg unna )
Duddlidu Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 At fersk røkt laks OFTE inneholder Listeria er vel å ta litt hardt i. Den KAN inneholde Listeria bakterier. Det vil antageligvis gå greit å spise den fersk, Men jeg ville nok kanskje ikke tatt risikoen.
snartenimagen Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2009 Takk for mange svar Tror jeg holder meg unna jeg, virker som om det er det sikreste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå