bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 fikk tlf fra en nabo i dag. de hadde funnet en del post for oss, slengt ute i snøen. noen av brevene var også åpnet. jeg gikk opp for å hente posten. de brevene som var åpnet var lønns og trekkoppgaver. et spill sambo hadde bestilt var stjålet. pakken det kom i lå der. men ikke noe spill. nå blir det hengelås på postkassen. noe som burde være unødvendig
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Kødder du? Sjuke folk rundtomkring! Sikkert de samme som stjal skoene hun i den andre tråden...=P
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 helt utrolig altså. jeg blir så sinna. liker meg ikke så godt her fra før av. og dette gjorde ikke akkurat saken bedre. he he.. ja leste nettopp den andre tråden. kanskje vi bor rett i nærheten av hverandre? he he
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Hehe, må være noe sånt...=P Hvis du finner ut hvem det er så bare si "jeg kjenner sauen og hun er gravid og FULL I HORMONER" så tør de ikke mer...=P
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 he he he... ja først får han en overhaling av meg som er et hormonelt utyske om dagene, og så kan jeg true med at jeg kjenner en hormonell sau ;P da må det bli slutt på tullet
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Hihi=) Du, vi hadde jo noen planer vi... Har Anniken hjemme man, ons og fre i neste uke så hvis du vil finne på noe på dagtid da er jeg klar=) Evt på ettermiddagen også, samme for meg :-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2009 ja det hadde vi. denne uken fløy jo bare forbi. he he.. jeg er ledig man,ons og fredag også. lucas spiser kvelds kl 18 og er i seng 18.30. så dagtid passer vel best her. sånn etter 12 en gang. må jo ha første luren også. he he.. er ikke bare bare å time alt innimellom sovingene til de små.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Hehe, nei vanskelig det der... Anniken sover ca 11-12 eller noe sånt, så vi kan jo finne på noe etter det. Bare å dra med Mamma1gang hvis hun vil ut en tur også, delta skal vel jobbe regner jeg med... Vi skulle jo sjekke ut det greiene på sartor, men det er kanskje bedre å ta en helg? Hm, vi får planlegge i helgen eller noe, vet ikke helt hvordan neste uke blir enda. Men jeg kan jo sende deg en mld eller noe =)
trillemamma Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Åpne posten til naboene? Hva godt får man ut av det? Jo, de trakker rundt i mine brukte sko, også åpner de posten din. Merkelige folk som bor i denne byen. Hilsen hun i den andre tråden som også bor på andre siden av byen.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2009 ja mamma1gang har sikkert lyst til å være med. vi kan jo sjekke ut dt på sartor i uken. se om det er noe. og så kan vi sette opp et treff senere når alle kan være med?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2009 ja man kan jo begynne å lure på hvilke mennesker man har rundt seg. irriterende at man må låse inn alt man har for å få ha det i fred
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 Det kan vi gjøre=) Sender deg en melding i helgen eller noe (hvis jeg husker det, hehe, full ammetåke, hvis ikke får du sende mld til meg...=P)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2009 den er god. ja skal prøve å huske det jeg også. he he... gullfiskhukommelsen er på plass her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå