Mayken Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Leverte inn permisjonspapirene mine på jobben for litt over en uke siden, og de videresendte dem til nav sammen med resten av papirene de trengte. Og alt i dag (ca 1 uke etter) fikk jeg brev med innvilging av foreldrepenger fra 12.02.09. Det gikk jaggu fort, flott at de kan overraske positivt også
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Må også si meg veldig positiv overasket over Nav.. har jo fått et vist inntrykk etter all klaging:) 1 positive opplevelse: Skulle levere permisjonspapirene på nav kontoret og stilte meg i kø på ca fem stykker, etter 10 sec kommer ei hyggelig dame og lurer på om jeg bare skal levere noe (magen og vekten hjelper jo for noe eller hva??) Ja sier jeg og hun ser igjennom papirene og jeg hadde jo selvfølgelig glemt å få underskrift fra bf. fikk dette ordnet og forsikret om at jeg ikke var for sent ute med søknaden.. alt i alt veldi positiv opplevelse:D 2 positive opplevelse: Har vært sykemeld fra beg a des, fått penger fra nav greit nå til i slutten av jan, ringte de for å høre hvorfor jeg ikke hadde fått lønnen min og de kunne ikke se og ha mottatt videre krev om sykepenger(dette er det jo jobben som sender inn) Tenkte at nå får jeg vel ikke lønnen før neste utbetalingsdato men nå to dager etter henvendelse er pengene mine tikket inn på konto.. og jeg kan shoppe vidre:D
ninsoer Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 bra d er noen som får positive overaskelse.. får se hvor lang tid d tar før jeg får svar på mine papirer og se om hvor mange av papirene jeg leverte i dag som bi borte..
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Ja jeg tenker at hvis man forventer dårlig service så får man kanskje det...??!! Driver selv en butikk og de som kommer inn med en negativ holdning får som regel en litt samme type holdning tilbake..
Mayken Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2009 Har vært innom nav flere ganger og forsøkt å levere papirene mine, men de har ikke villet ta imot dem fordi jeg manglet noen lønns- og skatteopplysninger fra jobben. Måtte ikke lever noe sånt sist, og lønningskontoret på jobben lever ikke ut sånt til ansatte. De pleier å levere det til nav ved etterspørsel fra dem. Derfor sende jeg alt til lønn på jobben så ordnet de resten heldigvis, men må si jeg begynte å bli litt nervøs nå, for det er jo skremmende nært termin og alle har sagt at behandlingstiden kan være ganske lang, så jeg ble veeeldig positivt overrasket ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå