Gå til innhold

Jeg forventer EFFEKTIVITET!!!!! Så hvorfor.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse dager skal jo alt være så lettvindt og man kjøper ferdigmiddager og ferdigprodukter av alt mulig.

Men en ting skjønner jeg ikke... Når alt har utviklet seg til å gjøre ting enklest mulig for oss på alle mulig måter... hvorfor må vi da fortsatt gå 9 måneder gravid som de gjorde for tusener av år siden??????? Kunne ikke dette effektiviserers? F.eks at man var ferdig i løpet av en 3 månedersperiode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært noe;)) Da hadde svangerskapet mitt gått så mye fortere og sluppet å vente i mange måneder på at magen skal bli stor å flott... og slippe å vente 3/4 år for å få bebisen i armene...

Skrevet

Ikke sant...

Da hadde man sluppet strekkmerker, bekkenløsning, å være tung og diger og alt det som følger med... Bare gjort seg ferdig med kvalmen og vips så var ungen ute

Skrevet

Jeg er jo sviiinheldig å har ikke noen kvalme... bare sånn bittelitt. Og da spiser jeg litt, og voops så er kvalmen borte.

Tenk om magen kan vokse så kjapt.... at når en har fått pos test så vokser magen veldig kjapt;) Og bebisen kan merkes på spark og bevegelse i uke 6;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...