kreeeps Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg fikk en blødning natt til onsdag, ble livredd! Er første gangen jeg er gravid å det er SÅ ønskelig. Det var bare noen få dråper, men jeg ble så redd at jeg ringte lege å fikk komme på UL på sykehuset. Han sa at det så ut som om blødningen kom fra livmortappen og ikke fra selve livmoren, vet ikke helt hva det vil si, og om det er en bra ting? Vi så også et bankene hjerte og fant ut at jeg er ca 7 uker på vei, da han målte 8mm langt. Har ikke hatt no blødning igår eller idag, men går hele tiden på do å tørker meg og er kjempe redd:( Noen som har opplevd noe lignende? Er rart å bli så glad i noe som er bare 8mm *bekymret for lille gulle*
mortiltresnart Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hei! Hadde akkurat det samme som deg i uke 6-7 med førstemann.Alt gikk bra og det var visstnok helt normalt! Men klart man blir nervøs! Lykke til!
Lillegullet130707 Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hei, jeg hadde også et sprukket blodkarr på livmortappen i første svangerskap. Jeg hadde noen dråper blod i mellom uke 6-8, så gikk det helt bort. Jeg var også på GU og UL og alt så bra ut. Jeg fødte ei nydelig lita jente. :-) Nå er jeg gravid igjen, 8 uker på vei og har ikke blødd i det hele tatt. Er ikke noe farlig :-)
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Hei. Jeg hadde slike småblødninger fra livmortappen gjennom hele mitt forrige svangerskap (resultatet ei frisk og fin jente på snart 4 år), og har også hatt noen nå i dette (er 11+4 i dag). I følge legen min har jeg en lettblødende livmortapp og det skal derfor lite til (samleie, presser for hardt når en er på do, løfter noe tungt el.l) før jeg kan få slike småblødninger. Blødningen mine kan også starte uten at jeg skjønner hva som kan ha startet det, men det skjer jo mye der inne også så det er ikke alltid det er pga noe jeg har gjort at jeg begynner å blø. Det er heldigvis ikke farlig for den lille i magen på noen måte, men likevel ekkelt hver gang en ser at det kommer blod.
kreeeps Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 Det var godt å høre, må bare tenke positivt, mister man så er det vell en mening med det. Nå som blødningen virker å ha stoppet så må jeg bare tenke at det går bra å ikke bekymre meg hele dagen og heller fortsette å glede meg:D Er glad det finnes sider som dette, er så beroligene å prate med andre som opplever det samme Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå