Zeke Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Har hatt en dårlig dag i dag, satt bilen fast i en snøhaug mitt i en bakke, så detter jeg med fart i gangen til vennina mi,slo rompa, men mest stoltheten min. er i min 8 uke er nå redd at dette fallet kan ha skaddet det lille nurket i magen min,noen som kan gi meg noen trøstende ord her??? uff for en dag, måte bare klage litt å syntes litt synt på meg selv.
Misti Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 hvis du ikke falt på magen så tror jeg ikke du skal bekymre deg..
Misti Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 var litt rask der=) Kjipt med sånne dage,, håper det går bra=)
Zeke Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 nei datt på rompa mi, men er kjempe redd nå kjenner jeg. man kan jo jogge å ri hest i svangerskapet så kan vel ikke fallet mitt være hardere en det? takk for omtanken,fikk jo bilen løs etter en god stund, guttungen kom forseint på skolen og jeg til jobb.
Underveis --> Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Kipt med kipe dager! De sitter godt fast, og er godt polstret når man ikke er lenger på vei, så det der har sikkert gått helt fint!
Zeke Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2009 Skal på ul. i morgo hadde bestillt time for 3 uker siden å har vært heilt på jordet heile uka grua meg så til denne timen men gleder meg også hvis de finner noe der da,
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Enig med underveis.dk der.. fikk beskjed hos legen da jeg var 7+3 på vei at jeg kunne gjøre alt jeg hadde lyst til, inkludert kjøre snowboard ( og da kan det jo bli en del knall og fall ) Hun sa at den babyen er så godt beskyttet der inne, slik at det ikke var noe å bekymre seg for. Det har nok gått helt fint!
Zeke Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2009 Takk for oppmuntrende ord, satser på at det har gått bra, uansett så får jeg beskjed i morgo når jeg skal på ul. gleder/gruer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå