Gå til innhold

Er han skilt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg finne ut om min kjæreste er skilt fra sin kone i hjemlandet? Må jeg bare stole på det og tro på han eller?

Han er separert her i landet og det har jeg papirer på....han skal søke skilsmisse i disse dager og jeg ser papirene fra fylkesmannen.

Men jeg vet jo at mange er gift i hjemlandet og likevel klarer å gifte seg inn i Norge....hmm? Når jeg spør om ting og tang fra hjemlandet freser han med busta med en gang! Liker ikke at jeg er så nysgjerrig!

Noen som vet om noen som har fått seg en overraskelse av denne sorten? Plutselig fått vite at mannen er fremdeles gift i hjemlandet?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig tror jeg, utfra det lille du forteller, at han er fortsatt gift i hjemlandet..

• 1 måned senere...
Skrevet

Enig med FatimaK. Jeg er norsk-muslim og har jobbet med kurdere i mange år. Har kurdisk mann og jeg er på "innsiden" av miljøet. Jeg fraråder alle å gifte seg med en mann man ikke kjenner inngående. (Det gjelder selvf. alle menn, men norske menn har man en viss oversikt over) Mange asiatiske menn utnytter norske/ikke muslimske jenter. Pass på å ha særeie og la mannen dele utgifter og plikter. Lykke til.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Han kan skaffe en utskrift fra hjemlandet med sivilstatusen sin.

Det krever UDI i familiegjenforeningssaker, så så veldig vanskelig å få det tviler jeg på det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...