Englebarn+ lille erta!! Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 magen har ikke vokst noen ting på to uker!!! :'-( jeg er 21uker i mårra, og tar mage bilde hver andre uke.. (16/18/20) men fra uke 18 til uke 20 har den ikke forandret seg noe!! jeg veit j egentlig ikke burde klage, for lille gutten trives godt inni der, for han sparker utrolig mye, men jeg gleder meg sånn til og få den store, fine, runde bolle magen!!!! føler meg så liten nå... j veit j er rar.. er jo så mange som syns d er kjempe godt og ikke være for stor at man fortsatt kan bevege seg som man vil, og fått høre så mange ganger at bare vent, den kommer mer enn tidsnok, og du kommer til og bli lei den før du aner og bla bla bla.. men siden j har mistet i uke 19 før, og ikke fått oppleve og erfare og ha den store fine gode magen, er d noe j ser utrolig mye frem til!!! hver dag når j står opp steller j meg forann speilet og gransker magen!! elsker og gå gravid, og kan ikke vente til magen min blir stoor!!! er sikkert veldig mange som reagerer på at jeg klager over en sånn liten bagatell.. men måtte bare få lettet litt på trykket!
eplepeple Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Heisan Skjønner at du er ivrug, det er bra at vi ønsker bollemagen velkommen frem for å være flau over den dessuten skriver du at du har mistet tidligere og da tenker man jo litt av hvert... Jeg er 26 uker i dag og har en så kalt liten mage og det er sååå deilig. Jeg jobber 100 % enda og trener flere ganger i uka. Det er så deilig å kunne være frisk i svanbgerskapet med en mage som ikke belaster meg noe ) Look on the bright side deilig med liten snerten mage ) Gled deg over det du har det er iallefall mitt råd. men skjønner at du måtte lette på trykket altså....det må vi gravide få lov til hi hi Lykke til med resten av svangertiden
Mamma´n til lillemor Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er nå 18+3 og venter i spenning på at det skal synes at jeg er gravid. Jeg har sett magen siden uke 13, men det er fordi jeg vet godt at den er mindre til vanlig. Det ser nå bare ut som om jeg har lagt på meg litt, og jeg gleder meg veldig til jeg får bolle-magen. Jeg kan ikke si jeg higer etter å bli stor og tung, men nå er det jo ingen som ser at det er en baby der...... Nei, vi får bare vente i spenning.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Kan love deg at den kommer!! Men jeg skjønner at du lengter, jeg er selv glad i å ha en kosemage å stryke på. Ikke så gøy nå, når jeg er 14 uker og har bolle mage pga oppblåsthet. Babyen er jo ikke så stor ennå. Bedre med en sånn god, stor mage, som er fast og du kan kjenne lillen sprelle under. Det er stas det Helt unikt. Er ikke alle som blir like store, men alle får da en sikkelig fin kul etter 6. mnd så vidt jeg har sett. Kommer litt an på din kropp også. Er du høy og tynn får du ofte en litt mindre mage enn de som er kortere og breiere. Men, tror de fleste føler seg mer enn nok stor på slutten. Kos deg med magen din du den kommer til å bli så fin så.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Heya=)Du trenger ikke å v're bekymra ivertfall! Magen min heller har ikke vokst noe på to tre uker....bare stangnert liksom...så nå-21+4 mrker jeg at den har begynt å vokse litt igjen,så du må bare være tolmodig:) Det kommer...og om to tre uker til nå som merker du nok også at den har blitt litt større=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå