sjettejuli Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 flott hotell i amadores i mars 2 voksne ett barn, all inclusive, 19 000. Er det helt av skaftet? Har aldri reist til syden før, men syns det er så lite pengeforskjell mellom sånn halvveis ok og veldig bra hotell.
partyoffive Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Holder på og undersoke reiser om dagen jeg også. Synes prisen var bra jeg! Ikke sikker på om du mente 'av skaftet=bra eller dårlig, ha-he!?! Vi har fått priser fra 22000-24000 all inkl. for 2 voksen, 2 barn + baby. (1 uke)
sjettejuli Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 hehe, mente helt over alle grenser dyrt, liksom. SYns man må betale rundt 15000 uten mat nesten overalt uansett. Det er RIU Vistamar i Amadores, GC. Aldri vært på sydenferie, å får aldri bestemt meg hva vi skal velge.
partyoffive Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 he-he, da er vi to! Som du ser har jeg hatt (og har fremdeles..) et par inlegg inne også om valg av sydenferie. Forste gang for oss også. har bodd i Florida de siste 9 9rene. Chartertur er nytt! For oss står det mellom Kreta og Mallorca - klarer IKKE bestemme oss. Men 20.000 + inlkudert ALT er ikke så ille da...!?!
sjettejuli Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2009 nei, jeg har begynt å skjønne det, men syns det er innmari mye penger, fordi jeg forbinder sånne kanariferier med 1500 kroner per pers, som det står i alle reklamekampanjer overalt. Men har også skjønt at det har blitt dyrt å spise og drikke der nede, så da tenkte jeg at dette kanskje ikke er et så verst tilbud likevel. firestjerners hotell, og ubegrenset mat og drikke.
ApriIbaby Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Vi reiste dit og til nabobyen nå i januar for 13000 for 3 voksne og ett barn, så jeg synes det var dyrt. Det var ikke all inc, men frokost ink. Noe av opplevelsen synes jeg er å gå på restaurant å spise forskjellig mat hver dag. Middag kostet ca 6 - 10 euro per pers.
sjettejuli Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2009 jeg syns også det, men syns selve hotellet så så ok ut. Aller helst vil jeg bo i Mogan, var det der du var? Hvordan var temperaturene?
partyoffive Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Aprilbaby - ville bare si at jeg er helt enig med deg i at noe av opplevelsen er jo nettopp og spise på de lokale rest. osv. MEN - jeg må si at hvis man reiser med 3 små barn er det veldig kjekkt og ha alt inlk. og i samme bygning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå