Gå til innhold

ang finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ganske så utrolig disse som legger ut vogner til salgs på finn.no. Nå har jeg studert og funnet ulike vogner jeg kunne tenke meg, brukt tid på å skrive mail til dem...men gidder de å svare?. er det så vanskelig å skrive solgt hvis det er solg?evt går det i det minste ann å sende en mail tilbake om at det er solgt?Trodde folk var interessert i å selge jeg, men selv vogner til over 4000 kr blir ikke mailene besvart. det er jo ikke alle som skriver tlf nr i annonsen, så da er det jo bare å håpe at noen til slutt leser mailen sin...

hilsen en frustrert vognkjøper som minst venter på svar på 10 vogner som kan være aktuelle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er nok å ringe dersom et tlf.nr er oppgitt. Jeg sender som regel en sms om vedkommende fortsatt har gjenstanden og at jeg isåfall er interessert. Alle bruker å gi en tilbakemelding.

Jeg har osgå solgt en del saker på finn.no, og det er ikke alltid jeg oppgir mobilnr mitt. Men jeg går alltid gjennom alle mailer, og når jeg har solgt eller lovet bort noe, gir jeg alltid beskjed til alle. Normal folkeskikk!

Skrevet

HI her

det er det jeg også mener;normal folkeskikk. Ringer/skriver melding hvis nr er oppført, men har faktisk 2 stk jeg har sendt melding til som fremdeles ikke har svart. kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...