togutter Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Har fått store kviser på skuldrene mine, og litt nedover ryggen.. Æsj er så hæslig, bruker aldri å ha det! Er det ingen som har super-bra råd mot sånt?
Nonsense Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Har desverre ikke noe tips for det har poppet opp kviser på rygg og bryst selv... Renser og sånn, men trur nok ikke det er stort å gjøre annet enn å vente til det går bort. Har heller aldri hatt noe kviser før nå i graviditeten.
lykkeligV Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 jeg å sliter med dette. må nok smøre oss med tålmodighet til hormonene er borte...
Ooops I did it AGAIN Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Har hatt endel store ekle kviser i fjeset siden jeg ble gravid, men ikke på resten av kroppen.. HAr skjerpet renserutinene og nå ser det bedre ut:) Dermalogicas antibac funker som bare det;)
Fint_Lite Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg hadde det en periode...poppet de kvisene jeg klarte å poppe. (jeg har en trang til å poppe kviser..) Fikk kviser på ryggen og mellom, under puppene. Steder jeg aldri har hatt kviser. Og så fikk jeg flere i annsiktet. Så nesten ut som en tennåring i puberteten. Men så gikk de bare gradvis bort, nå får jeg en nå og da.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Det er hormonenes skyld! ' Jeg har på ryggen, brystet og fjeset. Vondt og klør. Må bare vente på at det går over.
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Bra det ikke er bare meg.. Har fått masse på ryggen, særlig langs ryggraden.. Ekkelt og klør..
imoen Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Det er nok hormonrelatert, ja. Mange opplever at problemet minker i løpet av graviditeten. Noen ender sågar opp med nydelig hud. Vær glad dere ikke har måttet slite med denne typen kviser i 10-12 år, og måttet jobbe dere oppover en lange behandlingsstige, før det ender med Roaccutanbehandling, noe som inkluderer et halvår med til dels plagsomme og vonde bivirkninger.
Ayka 09+13+14 Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Ja,enig med deg,imone... Greit at det er plagsomt under svangerskapet,men har man sluppet unna ellers,så er man veldig heldig. Har selv være plaget med kviser siden jeg var 9(!!)år gammel...fikk Roaccutanbehandling da jeg var 17. Hadde grusomme bivirkninger av den,men er ialleflall kvitt meste av kvisene... Etter at jeg ble gravid kom dem tilbake. Dog kun på ryggen... Jeg vet det kunne ha vært 1000ganger værre,og trøster meg med at det går over! Plagsomt er det ja,men man overlever
Allegra -med gullspira- Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 sliter med det samme, og hadde samme problem sist..fulle ryggen skuldre mellom og under pupper..og en haug godt plassert i ansiktet.. det holdt seg slik til lillen var født så forsvant de gradvis og ryggen ble som før igjen, jeg sliter med kviser i ansikt ellers også, så det ble jo ikke helt bra, men bedre.Jeg har allerede planlagt en sommer med tynne hvite overdeler, også på stranda..sist hadde jeg termin i februar og fikk ikke noe slikt før alle klærne skulle være på og kulda satte inn, så da slapp jeg da iallefall å "blotte" kvisene mine:) Jeg må kjenne utrolig heldige jenter, da alle mine venninner som har gått gravide bare har flydd igjennom graviditeten uten en enste plage..ikke engang kvalme...*klage*
liten spire Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 har også fått masse kviser men i annsiktet er så klart glad for att jeg ikke er plaget av dette vaneligvis men syns uansett ikke det er noe morsomt nå alikevel. Dette er mitt fjerde svangerksap og har aldrig vært plaget av dette med de andre håper det er noe som går over snart for oss alle
Sweet Georgia Brown Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Roacctutan er ikke så stas. Varit igennom to kurer.. Tips som fungerer bra er å smøre på tandkrem på kvisen på kvelden, det torker den ut fint i løpet av ett par/noen natt. Slipper heldigvis godt unna nå, men har hatt problem i maaange år.
Liv-mora Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 Jeg ser helt jævlig ut med de kvisene. Er vant til å ha veldig fin hud, men nå ser jeg ut som et krater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå