Gå til innhold

Snart PP 1 for oss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig funnet ut av syklusen min, og om et par ukers tid har jeg visstnok EL. Hurra. :) Da settes prøvingen igang! Så nå er jeg meldt ut av "Snart klar", og inn i "Bli gravid" ;) Wæææ!! Litt skummelt, litt gøy og helt utrolig på en gang! Spennende tid vi skal gå inn i. Noen flere som er februar-prøvere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åiiij... spennende daaaa:)

Lykke til, og kos dere med prøvinga..

Jeg hadde el i helga, så nå er jeg inn i den grusomme ventetiden...

Skrevet

huffamej, ventetiden er helt grusom ja... men etter å ha prøvd i et 1 og et halvt år så har jeg gått over fra å håpe til å istede syke meg ned og tenke at tanta kommer nok denne gangen også....

Skrevet

Eg har ikkje funnet utav min syklus enda..hehe.. slutta på p-pilla for ikkje så lenge siden så... Forhåpentligvis hadde eg el for ei uke siden..klura litt med testene og ein dag eg ikkje fekk testa så...håååpe nå eg hadde el!!

Ei uke igjen å vente nå!! Haaate å venta!! (tror eg har skrivd det i sikkert 5 forskjellige innlegg nå...haha!!)

Skrevet

Januar var første syklusen uten ppilla for min del. 28 dager før mensen dukket opp, så om februar måned blir lik den forrige er det 2 små uker til jeg visstnok har EL jeg også..

Krysser fingre for oss alle som prøver! :)

Skrevet

Jeg har første mens etter MA og tenker å prøve igjen ved neste eggløsning om 2 ukers tid :-) Lykke til

Skrevet

Jeg har hatt første pp nå i januar,har IKM søndag.Tror nok den kommer som valig for jeg kjenner ikke noe spes.Da er det ny EL på meg om ca 2uker igjen.Jeg sluttet på p-piller i juli men vi har ikke prøvd seriøst før nå,håper det ikke tar så lang tid ;) Lykke til.

Skrevet

Lenge siden jeg gikk på pilla, godt over et år. Grunnen er vel at jeg ble så vanvittig hormonell på dem, og det var greit for oss begge å droppe det. Så vi har vært flinke og brukt plastikk siden :-) Så nå hiver vi den og ser hva som skjer! Forhåpentligvis kommer det no positivt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...