Gå til innhold

AU!! Hva er dette da.... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36+5 uker på vei. Er andregangs..

Har vært i super form hele svangerskapet ikke merket jeg har vært gravid frem til i går-kun magen.. Men i går..fikk jeg såå vondt melllom beina (ikke nedpress) men vondt i lysken likosm.. føles som om jeg er super duper støl likosm.. men er en litt annen type smerte.. Smerten sitter også over det derre skambeinet eller hva det heter... Klarer jo nesten ikke gå..

Hva er dette..? Er det bekken løsning ? Er ikke det litt sent å få såå sterke smerter nå? Kan det være en form for åpning ? eller modning.. eller... ??? Er det noen som har opplevd noe slikt ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på du!!! Dette lurer jeg også på!! Er i uke 31 og har den siste uka hatt veldig vondt i skambenet. Vondt å gå. Kjenner det også veldig godt når jeg sitter og bare skal flytte litt på føttene....

Noen som vet??

Skrevet

Synes det høres ut som bekkenløsning jeg.

Har slitt med dette i maaaange uker, spes hvis jeg har gått, stått eller styret litt mer enn vanlig.

Skrevet

Det er vondt hele tiden... bortsett fra hvos je sitter stille... Og set er super vondt..kan ikke gå langt av gangen.. sliter nesten med å gå inn til do liksom... Men hvorfor bekken løsning nå så sent ?

Skrevet

Er vel ganske normalt å få bekkenløsning.

Kroppen begynner jo nå å forberede seg til fødselen, og det innebærer jo slakkere bekkenmuskler for å kunne slippe barnet igjennom passasjen. Det kan være ganske så plagsomt og vondt.

Jeg sliter med det meste, kommer meg nesten ikke ut av senga til tider, sambo må hjelpe til å dytte meg rundt...hehehe.

Skrevet

Jeg kjente for første gang smerter som jeg tror er bekkenet en uke før termin.. har termin i dag, og har veldig vondt i dag igjen.. kjempevondt å bevege meg.. så kan komme sent ja..

Skrevet

Ååååååå....sitter her med tårer i øynene! Det gjør såååå vondt!!! Har nettopp vært en tur på butikken, og det var vel det verste jeg kunne ha gjort. Var vondt før jeg dro også, men nå er det 1000 ganger verre! Klarer nesten ikke gå, jo..... Usj....

Skrevet

Ikke vær redd for å ringe lege -jordmor er du i tvil om noe;-)..Bedre å få svar -kontroll en å bruke masse energi/bekymring på å lure;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...