Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hva gir dere i morsdags-gave til mammaen deres? Jeg for min del legger mere penger i bursdags- og julegave til mammaen min, enn det jeg gjør i morsgave.... Hva med dere?
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Gir kort og konfekt..=)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Lager et kort, kjøper en blomst og sikkert noe marsipan som hun er veldig glad i ! Legger ikke penger i det, men mye tanke og kjærlighet:)
Månefeen ♥ Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Alltid koselig å gi en liten oppmerksomhet! Siden min mor ligger på sykehuset med nyopperert hofte skulle hun egentlig få låne iPod'en min.. men siden det er morsdag synes jeg det var hyggelig å spleise med min bror på en mp3spiller siden hun har ønsket seg det. I pakken la jeg med litt dill som hun kan kose seg med mens hun ligger der. Hun er så snill, strikker masse fint til jenta vår som er i magen å gleder seg sånn til å bli bestemor Hehe, istedenfor å kjøpe blomster.. ta en titt på www.teknikmagasinet.no søk på "Magic Garden"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå