Gå til innhold

Er det jeg som er smålig??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min samboer og jeg fikk vårt første barn for ett år siden. Det er første barnebarn i familien til samboeren min. Nå har det seg slik at søster til samboeren min gir bilder av vårt barn til sine foreldre/besteforeldrene. Altså nå snakker jeg forstørrede bilder i ramme, til å henge på veggen. Dette har skjedd tre ganger. Jeg synes det er litt rart. Og jeg har selv lyst til å gi dem bilder de kan ha av sitt barnebarn. Er jeg tussete? Eller hadde du reagert på samme måte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øøøøhhhhh jeg synes det virker helt merkelig jeg da.... svigerinna di gir bilder av deres bran i gave til besteforeldrene til barnet? Ehhmm.. ikke hørt om det før, for å si det sånn. Du er ikke tussete nei...

Skrevet

Hun gjør det ja....

Visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Har heller ikke hørt om det før. Håper bare det ikke skjer igjen, for da må jeg si i fra. Hun er en bestemt og veldig synlig dame, er på en måte ikke forundret over at hun gjør det. Hun har ikke barn selv, tror det er litt der det ligger.......

Skrevet

Eeeehhhhh... Hæ????

Hørtes helt feil ut i mine ører...

Skrevet

Var litt merklig , det jeg gjort er å fremkale/forstøre blider jeg har tatt av tantebarn å gitt til foreldrene ,en ikke til besteforeldere vist ikke de er på bildet eller sammen med mine barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...