Gå til innhold

hvor mange lurer om dagen?


snaijka

Anbefalte innlegg

Hvor ofte sover deres små på dagtid? Vår lillemann har hatt tre lurer frem til de siste dagene. Han våkner mellom 6 og 7, og da har han brukt å ha en lur etter et par timer (og sov da 1-2 timer), så sov han igjen ett par timer senere på dagen, også en liten lur på ca 45 min sånn i fire halv fem-tida..

Men nå i den siste tiden, vil han ikke legge seg på morgenen!! Og da blir han jo veldig grinete før han skal legge seg (etter formiddagsgrøten sin)..

Er det ikke tidlig å begynne å sove bare to ganger pr dag?? husker ikke når mine andre to begynte med det..

Han sover greit på natta (untatt når han er syk) han legger seg ca 20.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pjokken her også har gått fra 3 til 2 lurer om dagen. Skjedde for en uke eller to siden. Hadde som deg, to litt lengre og en powernap (30-40min)i 17 tida. Men nå holder han ut lengre før han trenger å sove, så da blir det kun 2 stk. Sover da 1-2 timer pr.dupp. VELDIG varierende, og avhengig om vi bare er hjemme eller om vi er ute å farter i byen. Er som regel våken 3 timer før han legges for kvelden, akkurat perfekt, da sovner han på egenhånd uten å være overtrøtt/ ikke trøtt o.l.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...