Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Vi fikk jo kjøpt ei seng,før jul.Den kom uten deler som holder sengbunn. Ringte og fikk sendt en av delene to uker etter.Ringte igjen og ble lova resten.Ukene gikk og ingenting kom.Ringte enda en gang og bestilte siste delene.Venta,men neida.Ringte enda en gang,og ble lovd dette om kort tid.I dag kom det brev.Ikke på lager,ikke å bestille.men kunne dra til nærmeste varehus å se på billigkroken om det er der.Vell,jeg kan ikke kjøre 45mil for å se....Så vi ringte nok en gang vi.Å nå kunne det bestilles fra Sverige....,enda det sto i brevet at det ikke gikk...?!? Senga står opp den.Som ei ramme..Lilletrass ligger enda inne hos meg.Kan se ut til at vi sitte med ei seng som ikke kan brukes.men ble sagt at fantes ikke delen,så skulle vi få til noe...jaha.... Jeg er glad jeg ikke handler ikeating.Dette var første gang,og muligens siste gang...snærr....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Ikea er bra det altså, når man kan gå å plukke det man trenger selv, vel og merke. Kjipesen når man holder på som dere har gjort. Fram og tilbake på den måten.
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 kjøre 45 mil for Billigkroken du. Argg.........nei å handle Ikea fjern tror jeg ikke på, er alltid noe som mangler eller er feil, men som MSB sier, Ikea er fint, hvis man bor rett ved.........
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Er veldig dumt jeg fikk slik første inntrykk ja.For jeg kunne blitt en storkunde ;o) Nå håper jeg bare at vi får tak i delene,slik at senga kan brukes.Men om ikke skulle di finne på noe. Å ikke for det.kan jo hende gubben får laga til selv på et vis å.Men er så surt å betale for noe man ikke fikk da. Men kan godt tenke meg at det fins mye anna som er ok da.Fikk servise kjøpt der til Jul.Jeg innrømmer at jeg likte det,VELDIG =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 I LOVE IKEA:-) Og har antageligvis hatt griseflaks bestandig. Har kjøpt 2 kjøkken derfra og vært fornøyd. Har handlet mye der oppigjennom og har faktisk heller opplevd å sitte igjen med et par skruer for mye. Eller kanskje jeg har montert tingene feil? Hehe, uansett, det er storveis å handle der, for de har så mye artig:-)
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Ja,jeg vil også LOVE ikea,men akkurat nå så syns jeg det er "piiiiip" Eldsta mi er hekta på Ikea.Hun har dratt dit en gang i året og kjøpt alt mulig.Kan tenke meg det er mye gøy der ja. Men bare delen kommer så jeg får brukt senga skal jeg være fornøyd.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Ja det er utrolig kjipt med seng som ikke virker!
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Håper virkelig du snart får den delen , du burde fått ny seng sendt over snart klarer de ikke fine delene.Jeg liker Ikea på små tinga.Kusina mi kjøpte kjøkken der fra, det var ett %&//(()))==...
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Venter mail fra sverige.Skulle få vite om di kan skaffe.men skulle ikke være værre enn at di henta i en anna pakke da....men neida!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå