lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 skal kjøpe votter til min datter på 9 mnd. hun har et par, men blir jo kalde i de. noen som har forslag på gode, varme votter?? takk for alle svar:)
camosilla Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg kjøpte Helly Hansen til min, men har desverre mistet den ene allerede. Jeg har det slaget selv, og de er veldig varme:)
Little Dreamer Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har kjøpt mange par votter og de som er "best i test" hos oss er HM sine med merket thinsulate insulation 40 gram.De er lange i "skaftet" og har borrelåsreim rundt håndleddet.De holder varmen !
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Barna i bhg hos oss som har de vottene (Thinsulate) blir hindret i uteleken! Ikke klarer de å bruke en spade eller holde seg i huska. De er de første som kaster vottene. Frustrerende for alle parter. Jeg anbefaler hestra!! Dyre, men absolutt verdt det. Da slipper du mange bomkjøp som ikke fungerer, slik som vi fikk. De er varme, sitter godt, enkle å få på, lett å treffe med tommelen og barna klarer å leke med de. Viktig å ta på vottene før dressen For alle typer. Det forsegler vottene og gjør det vanskelig å ta dem av.
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 gsport.no selger dem til 199kr + porto = ca 230kr. Mens butikkene selger dem til 250kr.
Trouble Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 kjøp for all del ikke store uhamselige votter...da klarer de ikke å leke... og ender med å nekte å gå med de vi har noen fra h&m, noen "strikkede" og noen vanntette med for... helt topp for minien vår på 19 mnd... har flere par i bhg så de bytter om de blir våte...og det gjør heller ikke noe om de forsvinner, for koster jo ikke mange kronene
HegeAE Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Strikkevotter er ganske populære. Og dei er varme sjølv om dei blir våte. Men, no er det lenge sidan eg har vert bort i votter rundt 1 års-alderen. Men, brukte vanlege votter. Alt etter kva ein skule gjere. Men, eg falt for eit Cubus-votter som var/er veldig gode. Passer kanskje best for dei litt eldre barna i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå