Gå til innhold

Hva bruker dere i vognen rundt april måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt sånn saueskinn eller hva det heter som vi tenkte vi skal bruke i vognen med dyne. Men bør vi heller satse på å kjøpe en madrass og kutte ut skinnet?

Ikke lett å være førstegangs gitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på... med termin i slutten av april... men kommer ikke vognene med madrass da?.. må man kjøpe det for seg?.. Hmmm.. mye å lure på gitt ;.)

Skrevet

jenta mi kommer i slutten av mars så derfor jeg lurer. Jeg kjøpte en kjempefin brukt vogn ( Har bare vært brukt inne i ett år) og den hadde ikke madrass så vi må evnt kjøpe det.

Skrevet

Termin 10april og har foreløbig planer om å bruke lammeskinn til underlag i softbagen og vanlig vogndyne oppå. Eldste ble født i mai, og da kutta jeg ut lammeskinnet og brukte helseteppe på madrassen. Kommer såklart til å se det litt an, men er det kaldt så kan man legge et ekstra teppe på dyna, og man kler jo barnet etter forholdene også.

Skrevet

Ja, vi får så mange strikka tepper av bestemor mi som vi skal bruke i vogna over dyna så da holder det vel med et skinn og dyne. :)

Skrevet

jeg brukte skinnpose i vogna sist.. og bi vel og bruke den no å. har termin 10 april. husker ikke om jeg ha teppen over skinnposen.

brukte bare strikka pled og kjøpte pledd i vogna ha ikke noe madrass

Skrevet

hei

Jeg bruker lammeskinnsposen til varmoggo.com

Skrevet

Hadde dunpose til nr 1 som kom i oktober. Nr 2 i april ordner jeg lammeskinn og dyne. Er jo bare å ha på ekstra klær, og et teppe over dyna på kalde dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...