Tøysetipp Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har lært meg hva en trivselstralle er for noe. Det kan være at jeg er litt kritisk til kildene, men jeg dukket nesten hodet med røyken i munnen ned i brøytekanten. Og det kan være at jeg enda hadde ledd selv om røyken hadde klistret seg i vinkel på tvers over kjaken. Noen tusendelssekunder vurdte jeg å skifte yrke og bli trivselstralleportør og tenker at jeg ville blitt møtt med mange fredeligsinnede te-drikkende mennesker i trivsel. Etter nøysommere tenking kom jeg frem til at en mer anoing lyd enn t-skjeen klirrende inntil en kopp som kunne rommet mer enn en tørketrommel, ikke helt er i min gate. Vi (studentene) drøftet trivselstrallen på personalrommet i dag. Jeg har ytret et ønske om at teposene i det minste bør stå i samsvar med størrelsen på koppene, og at mariekjeks og bixit suger. Trall, thrall- la- lah ha hh... Hva ville vært på deres trivselesltralle?
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Trivselstralle? Sånn "vogn" som noen har med lunsj-greiene på? Vi har kantine og derfor ingen tralle. Bixit er godt. Safari Cookies bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå