Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er så skuffa på svigerfamilien min.. Det er ingen som ringer eller kommer på besøk for å se på lille gullet vårt.. Svigermor har ikke gitt lyd fra seg siden 3 juledag..Ingen av de andre søskene til mennen min heller .. Mannen min nekter å ta konakt med noen av de- han mener at det er ders tur.. Da mener han spseielt mora si.. Han er nok veldig veldig skuffa han også. Synes i grunnen det er litt rart at de ikke ønsker å se henne.. De forandrer jo seg og utvikler seg så masse i denne perioden. Lille gullet er forresten 4 mnd. Kanskje de ikke har lyst å bli kjent med henne??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Uff! Forstår GODT at du er skuffa - det er liksom ikkje dét ein forventer når ein har fått eit barn... Veit ikkje heilt kva eg skal sei enn at eg føler med deg!!! Håper DU har ein god familie som bryr seg! Lukke til, og god klem frå meg.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Uff! Forstår GODT at du er skuffa - det er liksom ikkje dét ein forventer når ein har fått eit barn... Veit ikkje heilt kva eg skal sei enn at eg føler med deg!!! Håper DU har ein god familie som bryr seg! Lukke til, og god klem frå meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå