fyrstinne Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Var hos legen idag og han mente hode var festet. Jeg følte selv at hode festet seg for 4-5 dager siden. Hvor lang tid har det tatt fra hode festet seg til fødsel? Vet at hode ikke fester seg hos alle. Forrige svangerskap tok det 2 uker( en uke på overtid), men det endte i et ks pga induksjon uten resultat. Håper på en "vanlig" fødsel denne gangen. Er 36+5.
M2M2M Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hode festet seg i uke 33 og nå er jeg i uke 39. Ikke noe tegn på fødsel enda... Tror det er veldig individuelt:)
Mayken Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Forrige gang festet hodet seg flere uker før fødselen startet. Denne gangen ser det ut til at det ikke kommer til å feste seg.
Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Første gang tok det 7 uker fra hodet festet seg, til barnet kom. Andre gang festet hodet seg 8 uker før barnet kom. Hodet festet seg denne gangen i uke 33, så blir spennende å se da, når barnet dukker opp denne gangen.... Sikkert veldig individuelt! Lykke til:)
Hera Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Første gang festet hode seg i uke 31, jeg fødte i uke 42. Denne gangen var hodet langt nedi bekkenet, men ikke festet i uke 32, er nå i uke 34, så forventer ingen fødsel riktig ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå