mamma2010♂ Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 er det vanlig å få sopp i underlivet når man er gravid? når i graviditeten kommer dette?
RTL Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 har lest at det pleier å komme tidlig og kan gjerne være ett symptom
mamma2010♂ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Takk for svar! Off. jeg tør ikke håpe for mye.. har aldri hatt sopp før, men tror det er det jeg har..klør veldig!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har også hørt at man kan få sopp fordi "klimaet" nedentil forandrer seg ved en graviditet... :-) Lykke til! Får håpe du er gravid, og at du får behandlet den eventuelle soppen ;-) Vet ikke helt når det evt er vanlig å få sopp...
mamma2010♂ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 har IKM neste helg, så mulig det er litt for tidlig! Håper ikke det er farlig å behandle soppen da.. men kan jo ikke gå å klø "der nede" hele tiden
Gurine og gulla Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 nei ikke farlig. bare bruke canesten du:)men sikkert tryggest å bruke salven og ikke stikkpillerene:) siden stikkpellene går så langt oppi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå