Gå til innhold

Noen som har tatt "økonomi og administrasjon" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om studiet? Hva jobber dere med? Fikk dere greit jobb? Er de "lett" å få en 8-16 jobb?

Må finne noe jeg vil bli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette er et ganske sikkert studie fordi vi kan brukes til så mye. Jeg jobber med lønn og innkreving av avgifter i det offentlige. Jeg er ikke noe sånn "karriere-type", og kunne sikkert kommet høyere i systemet hvis jeg hadde hatt litt spissere albuer osv. Men jeg trives, har fleksi-tid. Tjener rundt 370.000 hvis jeg hadde jobbet full stilling. Jobber bare 80% pga tre unger...

Skrevet

jeg studerer det nå, innmari moro og maaange valgmuligheter :)

Skrevet

Jeg skal ta det. Har endel venner/bekjente som har tatt det, og de sier alle at studiene var greie og interessante, og ikke ugjennomkommelige. Alle har fått jobb uten problemer, mange fikk jobb før studiene var ferdig, jobbet deltid under studiene og rett ut i full jobb etter studier. Noen ble også "headhuntet" - mange bedrifter er i nær kontakt med skolene for å finne gode studenter som de kan rekruttere.

De jeg kjenner med jobber med alt fra finans, forsikring og bank til regnskapsføring, budsjettering, personalansvar osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...