heisim Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er nyinnflyttet og kjenner ikke så mange. Hadde vært hyggelig hvis det var flere som var gravide i Drammen Er 9 uker i morgen.
ljc Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hei! Jeg bor i Drammen og er idag 11+4 uker på vei. Hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med flere gravide ja:-)
EnNySpire:) Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er Drammenser:)Fra Konnerud...Men nå bor jeg på Voss da:)Savner byen min gitt...
heisim Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg bor i Lier jeg da. Det hadde jo vært hyggelig å fått til et treff etterhvert og... Morsomt å ha noen å snakke med dette om da det fort blir litt for mye babysnakk med andre venninner
EnNySpire:) Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Det er sant...:)Jeg har fortsatt ikke sagt noe til venner enda jeg da...Kun familie som vet det enda..Men jeg er 12 uker nå, så jeg kan vel ikke skjule det så mye lenger til..Hehe.. Snart vil det vil sikkert syns? Er dere dårlige, jenter? Jeg er fortsatt utrolig kvalm, spesielt om morningen...Håper det går over snart asså!
heisim Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er også skikkelig kvalm. Eneste som hjelper er å spise, men det varer ikke lenge av gangen. Det hjelper litt å holde seg i aktivitet for meg, men jeg er også ganske trøtt i tillegg. Men.... det er vel en tre-fem uker før det det bra for min del. Så det er bare å bite tennene sammen Jeg har derimot fått skikkelig mage da... Hadde planlagt å si det på jobb etter uke 12, men har bestemt meg for å si det neste fredag, for da er det lønningspils. Greit nok når jeg sitter der med vannet mitt
Trøtt som en dupp Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Hei! Jeg bor i Drammen! Jeg er ikke opprinnelig herfra, så da er vi i samme båt Jeg testet forresten positivt i dag!
*Elly* Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Hei Jeg bor også i Lier ) Kan vel ikke akkurat kalle oss nyinnflyttet, men har bodd her i bare 4 år. Vi venter nr 2. Er 6+1 i dag og utrooolig kvalm.. Har ei jente på 2 år fra før.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Ja, hadde vært koselig med et treff i Drammen:) Bor i Svelvik å bruker Drammen som by:) Venter nummer 3 jeg da:)
heisim Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2009 Jeg venter også nr tre. Har ei jente på 10 og en gutt på fem, så det er ganske stor aldersforskjell på mine Er ganske mye i Svelvik og, for der bor svigers!!!
B.A.T Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Hei! Jeg bor i Svelvik, og jeg venter også nr 3. Vært hyggelig å bli kjent med flere gravide her. Kanskje ha noen å trimme med?? Jeg har fullgått 8 uker i morgen
marloes Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Hei Er 9 uker på vei nå. Bor på Krokstadelva, men er opprinnelig fra Nederland. Vil gjerne bli kjent med andre gravide i området Marloes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå