Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 "Tusen takk for oppmerksomheten da jeg kom til verden" eller "Tusen takk for oppmerksomheten da jeg ble født"
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Ikke store forskjellen, men jeg liker kanskje "da jeg ble født" best )
AO3 Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg kjøpte takkekort uten tekst, jeg, og så skrev jeg takk for den fine ditt-og-datt hvis jeg husket hva han hadde fått, og "takk for gaven vi fikk da xxxxx ble født" til de jeg ikke husket det... Skrev opp de fleste, men noe forsvant nok i ammetåka og smertestillende-rus... Hvis det var en spesiell gave, skrev jeg litt lenger. Det ble veldig fint, og mer personlig enn et ferdigtrykt kort. Av de to du skrev opp, synes jeg den første var finest.
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 jeg gjorde som meg80 ellers er jeg også enig i at den første du selv foreslo var finest..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Skal du ha ferdigtrykte så den med kom til verden.......... Men er mer for personlige kort, hadde ikke ferdigskrevet tekst på men skrev personlig hilsen på baksiden. Både til fødsel og dåp. Tror det ligger bilde av kortet på mine bilder på profilen min... Er veldig fornøyd med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå