Gå til innhold

Noen som er plaget med mye hodepine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier jo stort sett ALDRI ha hodepine (om det ikke er veeeeldig mye stress på jobb da), men i det siste har jeg hatt hodepine flere ganger i uka. Er jo sykmeldt og har ikke akkurat stressende dager nå. Slitsomt, men har jo hørt at det kan forekomme under svangerskap. Syns ikke jeg trenger flere plager nå etter å ha spydd hver dag i 3 mnd :) Det eneste som mangler nå er vel at bekkenløsningen kommer snart...haha :) *klage klage* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja!!!

Har en uke nå hatt så vondt i hodet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, klarer ikke lese og ikke se tv. Det går ikke bort med paracet heller. Våkner på natta av verk og det er like ille om morgenen. Får snart fnatt, lurer jo på om det er noe farlig men det er sikkert hormonelt. Alle sier det skal bli så mye bedre etter 3 mnd, og kvalmen er jo borte, men da melder altså denne skallebanken sin ankomst.

Blir nesten motløs, men det går jo mot en god sak forhåpentligvis. Er i uke 14 eller 15.

Skrevet

Jeg oxo har vært sinnsykt plaget med hodepine,nå har jeg heldigvis hatt 2 dager fri. Og det er luksus! Den hodepinen har nesten gjort meg smågal :)

Skrevet

Heisann!

Jeg fikk ganske mye hodepine rundt uke 13. Hver dag slet jeg med det men ikke så gale at jeg ikke gikk på jobb. Hjalp å drikke mye vann, men gikk ikke helt bort. Hodepinen avtok rundt uke 16 og mot slutten av uke 16 kjente jeg ikke mye til den. Når er jeg 18+4 og har det ganske sjelden heldigvis. Men drikk mye vann og prøv å "slapp av" i øynene så ofte som mulig. Dataskjermen hjalp ikke akkurat når jeg var på det værste..

Skrevet

Den siste uken har jeg hatt hodepine. Men d kan kanskje komme av for mye stress på jobben. Hjelper med 500 mg paracet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...